Gözden kaçırmayın

YOĞUN BAKIM KAPASİTESİNDE GÜÇLÜ ARTIŞ: 12 YENİ YATAK HİZMETE ALINDIYOĞUN BAKIM KAPASİTESİNDE GÜÇLÜ ARTIŞ: 12 YENİ YATAK HİZMETE ALINDI

İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk, Devlet Hastanesi Başhekimi Opr. Dr. Osman Acar ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Opr. Dr. Mehmet Duran'ın eşlik ettiği ziyarette yetişkin ve çocuk acil servislerinde görev yapan sağlık personeli ile hastalar ziyaret edildi. Heyet ayrıca çocuk servisi ve onkoloji servisinde tedavi gören hastalar ve hasta yakınlarıyla da görüşerek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Ziyaret kapsamında yeni hizmet vermeye başlayan Tüp Bebek Merkezi de incelenirken Sağlık Müdürü Öztürk tarafından merkez hakkında bilgilendirme yapıldı.